close


點此進入聆聽---西班牙小男孩的真情翻唱版



There's so much lifeI've left to live
我虛度了許多時間

And this fire's burning still
但這個火在我心中持續燒著

When I watch you look at me
當我看著我深愛的你看著我

 I think I could find a way
我想我可以找到方法

To stand for every dream
去代表我每個夢想

And forsake this solid ground
離開著嚴肅的地方

And give up this fear within
 

Of what would happen if they end,
而我不擔憂到最後會發生什麼事

I'm in love with you
因為我愛上妳

'Cause I'd surrender everything
因為我放棄每件事

To feel the chance, to live again
去感覺改變,重新活一遍

I reach to you
我想去你的心裡

I know you can feel it too
我知道你跟我一樣感覺得到

We'd make it through
我們會一起走過

 

A thousand dreams I still believe
有千百個夢想我依然相信

I'd make you give them all to me
我會讓你知道妳對我來說有多重要

I'd hold you in my arms and never let go
把你抱在我胸懷不讓你離去

I surrender
我臣服了

I know
我知道

I can't survive another night away from you
我沒辦法在任何一個夜晚離去妳

You're the reason I go on
妳是讓我繼續下去的理由

And now I need to live the truth
而我現在需要相信活著

 

Right now, there's no better time
就是現在,沒有其他更好的時間了

From this fear, I will break free
從著些恐懼,我將會打破自由的活著

And I'll live again with love
而我會和深愛的你重新活一遍

And know they can't take that away from me
他們無法把你和我分開


他們將會看到的..

And they will see... yeah 


To feel the chance, to live again
去感覺改變,重新活一遍

I reach to you
我想去你的心裡

I know you can feel it too
我知道你跟我一樣感覺得到

We'd make it through
我們一起走過

A thousand dreams I still believe
有千百個夢想我依然相信

I'd make you give them all to me
我會讓你知道妳對我來說有多重要

I'd hold you in my arms and never let go
把你抱在我胸懷不讓你離去

I surrender
我臣服了

 

Every night gets longer
每個晚上變的更漫長

And this voice's getting stronger baby
而這個聲音會讓我們變的更堅強~

I'll swallow my pride
我壓抑著我的驕傲 

And I'll be alive Can't you hear my call?
我將存在著    聽見我給你電話嗎?

I surrender all...
我放棄所有了..


Right here, right now
就是這裡,就是現在

I'd give my life to live again
我放棄所有去重新活一遍

I'll break free
我會輕易的躍過

Take me, my everything
帶著我每個夢想

I surrender all to you
我放棄所有奔向妳

(Right now)
就是現在

arrow
arrow
    全站熱搜

    瓊慧-mandy 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()